15 Ağustos 2013 Perşembe

hoşgeldim :)

Blog açma fikri uzun zamandır aklımdaydı ama yoğunluktan bir türlü fırsat bulamamıştım. Yazma isteğim yeni değil belki ama hayatımdaki ufak tefek değişikliklerle daha da arttı. 2 sene önce verdiğim ani bir kararla tüm beslenme düzenimi değiştirdim ve spora başladım. Sebebini merak edenler için, bu ani kararı vermemdeki en büyük etken tartıda 75 kiloyu görmem oldu :) O günden beri severek yaptığım yemeklerde yağ azaltmak, tuz eksiltmek, şeker yerine meyve kullanmak gibi bir takım değişikliklere gittim; 1 senede 20 kilo verdim. Elbette ailem ve arkadaşlarım için lezzetli, bol kalorili tariflerim de var ama ben kilomu korumak için ya sadece azıcık tadına bakıyorum ya da kendimi tutup hiç yemiyorum :)

Annem, babaannem ve halalarımın yaptığı yemekleri (pek çoğunun elimde bir tarifi bile olmaksızın) evde kendi kendime deneyerek, bazen görüp izleyerek diyetime ve damak tadıma uyarladım, kalorisini düşürdüm ve paylaşmak için buradayım! :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...