gelin makyajı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
gelin makyajı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

11 Haziran 2014 Çarşamba

Barbizon Beauty Studio: Gelin Saçım ve Makyajım






Düğünüme 1 ay kala ben hala kuaför arayışındaydım. Çayyolu’nda gitmediğim görüşmediğim yer kalmadı ama bir türlü içime sinmiyor, karar veremiyordum. Evim de Wishes da Çayyolu’nda olduğu için başka bir yer de arayamadım ta ki arkadaşım Şirvan Reya’nın düğün fotoğraflarını görene kadar :)
 
 

Fotoğraflar evde çekilmiş sandım ama değil, hem yemyeşil yaz hem de kış bahçesi olan bir villa ama o kadar güzel ve değişik bir dekorasyonu var ki kuaföre de benzemiyor. “Nereymiş ki bu Barbizon?!” diye bakınca Galeria’nın hemen arkasında, noterin yanında bir kuaför olduğunu öğrendim. Şirvan Reya’ya sordum, saçından da makyajından da çok memnun kalmış ve kesinlikle tavsiye ediyor. Telefon edip Deniz Hanımla görüştüm, inanılmaz sıcak ve ilgili bir ses. Bir akşam iş çıkışı gidip gözümle gördüm ki harika bir mekan. Resmen her köşesine “burada harika fotoğraflar çekilir” diyerek bakıyorsunuz. O kadar yerle görüşen benim içeri girer girmez Barbizon’da karar kılma sürecim de bu şekilde gelişmiş oldu :)
 

 

Düğünümden 3 gün önce provam için gittim. Carlos’a telefonuma kaydettiğim bir sürü fotoğrafı gösterip öyle mi yapsak böyle mi yapsak diye gelin makyajları gösterirken Deniz Hanım Carlos’a bırakmamı, onun benim yüzüme en çok yakışacak makyajı yapacağını söyledi. Hakikaten de öyle oldu. Onlarca insan makyajımı nerede yaptırdığımı sordu, o derece. Harika bir tekniği var Carlos’un. Zaten bir dönem Demi Moore gibi ünlülerin de makyözü olarak çalışmış, işini layıkıyla yapan başarılı bir makyaj sanatçısı o.




 
 




 
 
 
 
 
Saçım da Akın’ın ellerinden. İstediğimi birebir yapıp beni çok memnun etti Akın. “Bu saç bana yakışır mı, duvak güzel durur mu?” diye endişelenen aşırı stresli ben bir mutlu, bir keyifli sormayın :) Akın hem hızlı hem de işinin ehli. Bir gelin daha başka ne ister ki? :)
 




 





 

Tırnaklarımı da Esra süsledi. Yüzük parmaklarıma gelin ve damat çizdi düğünden bir gün önce. İyi ki öyle yapmışız ki düğün günü sadece saç ve makyaj derdim oldu, tüm hazırlıklarım (gelinliğimi giymek de dahil) 2,5 saatte bitti, çekime bol bol vakit kaldı.
 


 

 

 
 
 
Düğün günü o kadar stresliydim ki kahvaltı yapmak aklımın ucundan bile geçmedi. Ama iyi ki yapmamışım çünkü çayla beraber yeni pişmiş sıcacık poğaçalar ve tatlılar geldi önüme saçım yapılırken. Gördüğünüz ilgi muhteşem, sizi sanki evinizde gibi hissettiriyorlar ;)  
 

 


 
 

Başta Deniz Erdoğan, Akın Başköse, Carlos Cavalcanti ve Esra Gündoğdu olmak üzere tüm Barbizon ekibine binlerce kez teşekkür ediyorum ve sizi Betül Okandan'ın Barbizon’da çekmiş olduğu fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum :)
 







 














 
 
 
Hoşçakalın :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 Haziran 2014 Pazar

Evlendiiiiiiiiiiimmmmmmm :)))


Son 3 ayı daha da yoğun geçen düğün hazırlıklarımı, gelinlik damatlık seçimimizi, fotoğrafçısından kuaförüne kadar her şeyi yazmaya çalışacağım, yeni evlenecek –özellikle de Ankaralı- kızlara yardımı olur umarım. Blogumun yemek ve diyet üzerine olmasının bi önemi var mı? Bence de yok :)

 


Şubat ayının ortalarında nikah-kokteyl yapmak istediğimiz Minasera Wishes’a gittik Cantürkle ve “biz 17 Mayıs’ta evlenmek istiyoruz” dedik. Tabi şunun şurası 3 ay kalmış, yer var mı? Tabii ki hayır!





Kübra hanım “19 Mayıs olur mu?” diye sorunca birbirimize baktık. Evet milli bayram, resmi tatil ama ne bileyim önce bir garip geldi. Ama sonra Atamızın armağanı Gençlik Spor Bayramında evlenmenin anlamlı olacağını düşündük ve 19 Mayıs gününü kesinleştirip koşuşturmacaya başladık :)



Gelinliğim, duvağım ve gelin çiçeğim Armada Oleg Cassini mağazasından; Cantürk’ün damatlığı da D'S Damat’tan ;)
 
 
 



Kısa süren ama çok içime sinen gelinlik alışverişim ve gelinlikçim Oleg Cassini’yi ayrı bir postta anlattım :) Gelinlik ve duvak seçerken nelere dikkat etmek gerekirmiş yaşayarak öğrendim, hepsini paylaştım. Okumak için TIK TIK
 





Kuaförüm Barbizon Beauty Ümitköy.



 
 

Makyajımı Carlos Cavalcanti, saçımı Akın Başköse, gelin ve damatlı tırnaklarımı da Esra Gündoğdu yaptı. Bu kadar kısaca bahsetmek Barbizon ekibi ve sahibi Deniz Erdoğan’a haksızlık olacağı için ayrı bir post hazırladım. Okumak için TIK TIK




 



Ve tabii ki fotoğraflarımızı sevgili Betül Okandan çekti. Profesyonelliği, sıcakkanlılığı ve güler yüzü çektiği her kareye yansıyan bir fotoğraf sanatçısı o. Fotoğraflarımıza “iyi ki Betül çekmiş” diye bayılarak bakıyorum :)












Betül’ü, tanışma hikayemizi ve çektiği fotoğraflarımızı BURADA uzuunn uzunn anlattım. Okumak için TIK TIK 






 
 
 

 
 
 
Herkesin aşık olduğu insanla, planladığı yer ve zamanda evlenmesini diliyorum :)
 
Hoşçakalın!
 
 
 




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...