31 Ekim 2014 Cuma

Açık büfe çay sofrası


Herkese merhaba,

Geçtiğimiz cumartesi eşimin eski iş arkadaşlarını ağırladığım soframın detayları var bugünkü yazımda ;)
 
 
 


12 misafirin 3ü kız bebiş olunca bol pembeli bol cupcakeli 3 tuzlu 2 tatlı içeren bir menü hazırladım. Bunlara Funda’nın Kafes Fırın’dan aldığı tatlılar ve Nesil’in getirdiği harika su börekleri eklenince sofram doldu taştı ;)
 
Bakalım neler varmış:
 
 
 

Zeytinli, cevizli, dereotlu mahlepli poğaça

Kısır

Arpa şehriye salatası

Çilekli pudingli muffin

Profiterol

 



Birkaç hafta önce yaptığım zeytinli ve dereotlu mahlepli poğaçalardan eşim kahvaltı için işyerine götürünce Nesil de tadına bakmış ve çok beğenmiş. Bunu da onun için yaptım desem yeridir, önceki tarifinden tek farkı hamuruna eklediğim 1 çay bardağı kadar kırılmış cevizler. Tarifi okumak için TIK TIK ;)
 
 
 
 


Kısır meşhur Özen kısırı :) Gene elimi korkak alıştırmadan bol acılı bol ekşili yaptım. Günün sonunda hiç kalmadığı düşünülürse beğenildiğini gönül rahatlığıyla iddia edebilirim :) Tarifi BURADA ;) Misafirlerinize özellikle de açık büfe sofralarda kısır sunumu için önerilerimi yazdığım postu okumak için de TIK TIK ;)
 
 
 
 


Arpa şehriye salatası menünün hafif ve fresh üyesi. BURADAKİ tarifle yaptım, tek farkı doristos çıkarıp bir tutam kıyılmış dereotu ekledim ;)

 
 

Çilekli pudingli muffinlerim kız çocukları tarafından sevileceğini düşündüğüm çilek kokulu pembiş ve hafif bir alternatif. Tarifi BURADA ;)
 
 
 

Tek kişilik porsiyonlara hazırladığım, renkli sprinkleslarla süslediğim profiterollerimin hikayesi için de BURAYA tıklamanız yeterli ;)  
 
 
 

Cupcake desenli masa örtümü ve peçetelerimi Parti Dünyası’ndan almıştım, aynı desenli pek çok ürün bulabilirsiniz ;)

Kısırımı ve arpa şehriye salatamı servis ettiğim ayaklı servis kaselerim Paşabahçe’den. Çerez, meyve ama en çok da salata servisleri için harikalar, bayılarak aldım ve bayılarak kullanıyorum :)
 
 
 

Profiterollerimi koyduğum cupcake desenli pembe tepsim ile muffinleri koyduğum cupcake desenli mor fanus Tantitoni’den, aynı seriye aitler. Muffinlerin bir kısmı Mudo’dan aldığım pembe fanustalar. Paşabahçe’den aldığım diğer fanusta da poğaçalarım var :)
 
 
 

Yepyeni bir sofrayla görüşmek dileğiyle,

Hoşçakalın! :)
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...