7 Kasım 2014 Cuma

Cupcake's Ankara'daki Cupcake Kursu Maceramız


Herkese merhaba,

En sevdiğim ay Kasım gelmiş ve ben bloğumu hiç güncellememişim :( Havaların soğuması ve günlerin kısalmasıyla üzerime çöken tembellik değil yeni tarifler uygulamak yemek pişirmeme bile elvermiyor. Durum böyle olunca akşam yemeklerini annelerde yiyoruz ve ben bir sofra bile kuramıyorum :(

Instagram hesabımda uzun uzun bahsettiğim cupcake kursu maceram olsun bugünkü yazım, birazdan da oradaki tarifle hazırladığım çilekli ve çikolatalı kalpli pembiş cupcakeleri paylaşırım ;)
 




Özge'nin Penceresi 'nin sahibesi canım arkadaşım Özge’nin fikriyle gittik cupcake kursuna. Seçmemizde en büyük etkenlerden biri de evlerimize yakın olmasıydı şüphesiz. Gayet memnun kaldık, çok şey öğrendik ;)




Cupcake’s Ankara Mesa Plaza’da (Koru Sitesi) hem satış hem de eğitim veren bir yer. Sadece cupcake değil macaron, kurabiye ve butik pastacılık eğitimleri alıp bunları evinizde de rahatça uygulayabiliyorsunuz.
 




Kursun sonunda biri labneli krema diğeri şeker hamuru ile süslediğiniz iki tane cupcake sizin oluyor, hem de cici kutusu ve tarifiyle ;)
 
 

Muffin yapma konusunda yeterince tecrübeli olduğum için ben işin daha çok şeker hamuru kısmı ile ilgilendim. Hayatımda ilk kez elime aldığım şeker hamuru aslında son derece kolay şekillenen, oynaması çok eğlenceli bir malzeme. İlk deneme için yaptığım kuşlar hiç de fena sayılmaz sanki ;)
 
 

 
Kuş yuvasında yumurtalarıyla ve etrafında güllerle oturan kuşların olduğu bir cupcake hikayesi var aşağıda:
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kendini geliştirmek ya da yeteneğini keşfetmek isteyenler için şiddetle tavsiye ederim, Ankara’daki en uygun fiyatlı cupcake kurslarından biri Cupcake’s Ankara ;)

Hoşçakalın!
 
 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...