7 Ağustos 2014 Perşembe

Oreolu kuplar


 
 
 
Herkese merhaba,

Geçtiğimiz haftasonu Gamze ve Tuğrul için yaptığım ve Türk kahvesiyle ikram ettiğim çok pratik ama lezzetli kupların tarifini zaman kaybetmeden vermek istiyorum.

Akşamın detayları ve diğer tariflere ulaşmak için TIK TIK ;)

Eti negroyu bitterliğinden ötürü seven ben oreoya da bayıldım tahmin edeceğiniz üzere. Çayın hele de şekersiz kahvenin yanında mükemmel gidiyor ama malum kaloriler sınırlıyor :) Bloglarda da bir oreo çılgınlığıdır gidiyor. Cheesecakeler, tiramisular ama en pratiği kesinlikle kuplar ;)
 


 

 
Malzemeler (4 kişilik)

1 paket Carte Dor vanilyalı puding

2,5 su bardağı süt

12 adet orta boy oreo

 
Her kaseye/kupaya 2’şer oreoyu kırıp yerleştiriyoruz. Vanilyalı pudingi pişirip oreoların üzerine paylaştırıyoruz ve üzerine birer oreo daha oturtuyoruz. Hepsi bu kadar ;)

Ben daha şık olacağını düşündüğüm için kup yerine şarap kadehi kullandım bu kez.
 
 
 



Aynı tarifi antep fıstıklı, muzlu, çilekli pudinglerle de yapabilir; kremşanti ile de süsleyebilirsiniz.

Hoşçakalın! :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...