14 Ağustos 2014 Perşembe

Blogum 1 yaşında! :)


Bu bir teşekkür yazısıdır :)
 
 

Merhabalar,

Bugün blogumun doğum günü, özenden tarifler artık 1 yaşında! Sanki uzun zaman önce yazmaya başladım gibi hissetsem de sadece 1 yıl olmuş. Diyet yemeklerimi ve uydurduğum tariflerimi paylaşmak için açtığım bloğum, evlenmemle beraber ağırladığım misafirlerim, davet sofralarım ve çeyizimi de barındırıyor. İş ve şehir değiştirmem, Ankara’da bu kez sevgilimle kendi evimizi kurma telaşımız, evlilik hazırlıklarım derken blogumu epey ihmal ettim. Gene de 80den fazla postum var. Başlangıç için hiç de fena sayılmaz, değil mi? :)

Başta blog açma fikrimi destekleyen eski nişanlım şimdi kocişim Cantürk’e, her pişirdiğimi yiyerek bana yardımcı olan annem ve babama, spesiyal tariflerini benimle paylaşan abime, tariflerimi deneyip bana geri dönüş yapan ve tadıp iltifatlarıyla beni mutlu eden arkadaşlarım başta olmak üzere tıklayan herkese sonsuz sevgiler :)

Şık sofralarda yepyeni tariflerle buluşmak dileğiyle, hoşçakalın! :)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...