16 Aralık 2014 Salı

Siyah - beyaz - gri çay sofrası


Herkese merhaba,

Geçtiğimiz pazar günkü misafir sofram sayesinde nihayet birlikteyiz :) Bu sıralar eşimle sıkı bir diyete girdiğimiz ve haşlanmış sebze, ızgara et, meyve dışında pek bir şey yiyemediğimiz için yeni tarifler deneme ve dolayısıyla paylaşma şansım pek olmuyor. 1 haftadır da iş için Antalya'da bulunduğumdan bloğu epey ihmal ettim. Allahtan misafirlerimiz oluyor da en azından sofra ve menü paylaşımı yapabiliyorum :)



Eşimin patronu, zarif eşi ve minnoşlar Emre ile Deren misafirimizdi.

Menüyü sayıca az olduğumuz için 3 tuzlu 1 tatlı olacak şekilde oluşturdum. Poğaça, kurabiye olaylarına hiç girmedim :) Belki yoğurtlu bir çeşit ekleyebilirmişim diye düşünüyorum ama aklıma şu an geldiği için pek de bir anlamı yok artık :)

 



Bakalım menüde neler varmış:

Mercimek köftesi

Zeytinyağlı yaprak sarma

Patatesli muska böreği

Güllü cupcakeler

 

Mercimek köftesi:

Daha önce de Belgin ablam ve Gökçen için yaptığım ve o günkü menüyü BURADA yazdığım mercimek köftesi benim için bir kısır olamaz ama Cantürk çok sevdiği için hazırlandı :)


 

Tarifi için TIK TIK :)



Yaprak sarması:

Yaprak sarmam gene bol zeytinyağlı ve ekşiliydi :) Tarifi ve bilmeyenler için yaprak sarma tekniği fotoğraflarıyla BURADA ;)






Patatesli börek:

Artık benimle özdeşleşen, yiyen herkesin bayıldığı içi bol soğanlı, salçalı ve baharatlı patatesli muska böreklerimin tarifi için TIK TIK :)






Şeker hamurlu ve kremalı cupcakeler

Cupcakeler gerek muffini gerek kremasıyla başlı başına assolist oldukları için tatlı grubunun tek üyesi olarak kaldılar :) Daha önce kayınvalidemin doğum günü için hazırladıklarımın aynısı, sadece pembe yerine kırmızı güllerle süslendiler :) Tarifi de BURADA :)   


 


Runner gibi görmekte olduğunuz şey aslında İkea’dan aldığım bir panel perde :) Deseni ve renkleri yemek takımımla özellikle uyum içinde olduğundan önemli bir misafirim için bekletiyordum, bugüne kısmetmiş. Yemek takımım Bernardo, çatal bıçak takımım Korkmaz, runner ve yemek takımımın renklerine uygunluğu açısından seçtiğim peçetelerim de Madame Coco :)



 

Yeni bir sofrada buluşmak dileğiyle,

Hoşçakalın! :) 












 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...