25 Aralık 2014 Perşembe

Geyikli yılbaşı kurabiyeleri


Herkese merhaba,

Haftasonu çok sevdiğim bir arkadaşım için hazırladığım (sürprizi bozulmasın diye paylaşmak için önümüzdeki haftayı bekliyorum) kurabiyelerden 5 tane artınca ne zamandır denemek istediğim geyiklerden yaptım :)
 
 
 

Yılbaşı temasını hep çok sevmişimdir zaten ama geyiklerin yeri benim için bambaşka :)
 
 
 

Geyik yapmak için özel bir kalıp almadım. Suratı zaten çok pratik, hafif oval bir yüz, gözler ve kırmızı büyük bir burun. Ama boynuzlarını nasıl yaparım diye uzunca bir süre düşündükten sonra kar tanesi kalıbımın uçları dikkatimi çekti. Kar tanesilerinin uçlarını kesip kesip kafalara kondurunca sevimli geyikler elde ettim :)
 
 
 


Kaşeyle de 2015 basınca kurabiyelerim son haline kavuştu :)
 
 
 

Kakaolu kurabiyeleri BURADAKİ tarife göre yaptım.

Siz de yılbaşı gecesi arkadaşlarınıza hediye etmek, sofralarınızı ve hatta ağaçlarınızı süslemek için hazırlayabilirsiniz ;)
 
 
 

Şeker hamuruyla yaptığım diğer yılbaşı kurabiyelerini görmek için de BURAYA ve BURAYA tıklayabilirsiniz.

Hoşçakalın!
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...