23 Aralık 2014 Salı

Çelenk Pasta


Yılbaşı Çelengi Pastası
 
 

Herkese merhaba,

Yılbaşı gecesi için yapabileceğiniz pratik ve hafif bir tatlı tarifim var bugün size :) Aslında tarif tanıdık, her zaman yaptığım çikolata soslu irmik tatlısı. Ben sadece biraz süsleyip yılbaşı çelengi görüntüsü verdim.
 
 

BURADAKİ tarife göre yaptığım ve soğuttuğum çikolata soslu irmik tatlısını soğuduktan sonra şeker hamurlarıyla süsledim. Kırmızı şeker hamuruyla fiyonk, yeşille de yapraklar yaptım ve kırmızı berryleri üzerlerine kondurdum. Ortasına ayıklanmış nar, etrafına da kumkuat (kamkat), kivi ve nar taneleri serpiştirdim. 
 
 

Biz tadını ama en çok da görüntüsünü beğendik, kesmeye kıyamadık ;)
 
 
 

Yepyeni yılbaşı tarifleriyle buluşmak dileğiyle, hoşçakalın! :)
 
 
 
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...