8 Haziran 2014 Pazar

Evlendiiiiiiiiiiimmmmmmm :)))


Son 3 ayı daha da yoğun geçen düğün hazırlıklarımı, gelinlik damatlık seçimimizi, fotoğrafçısından kuaförüne kadar her şeyi yazmaya çalışacağım, yeni evlenecek –özellikle de Ankaralı- kızlara yardımı olur umarım. Blogumun yemek ve diyet üzerine olmasının bi önemi var mı? Bence de yok :)

 


Şubat ayının ortalarında nikah-kokteyl yapmak istediğimiz Minasera Wishes’a gittik Cantürkle ve “biz 17 Mayıs’ta evlenmek istiyoruz” dedik. Tabi şunun şurası 3 ay kalmış, yer var mı? Tabii ki hayır!





Kübra hanım “19 Mayıs olur mu?” diye sorunca birbirimize baktık. Evet milli bayram, resmi tatil ama ne bileyim önce bir garip geldi. Ama sonra Atamızın armağanı Gençlik Spor Bayramında evlenmenin anlamlı olacağını düşündük ve 19 Mayıs gününü kesinleştirip koşuşturmacaya başladık :)



Gelinliğim, duvağım ve gelin çiçeğim Armada Oleg Cassini mağazasından; Cantürk’ün damatlığı da D'S Damat’tan ;)
 
 
 



Kısa süren ama çok içime sinen gelinlik alışverişim ve gelinlikçim Oleg Cassini’yi ayrı bir postta anlattım :) Gelinlik ve duvak seçerken nelere dikkat etmek gerekirmiş yaşayarak öğrendim, hepsini paylaştım. Okumak için TIK TIK
 





Kuaförüm Barbizon Beauty Ümitköy.



 
 

Makyajımı Carlos Cavalcanti, saçımı Akın Başköse, gelin ve damatlı tırnaklarımı da Esra Gündoğdu yaptı. Bu kadar kısaca bahsetmek Barbizon ekibi ve sahibi Deniz Erdoğan’a haksızlık olacağı için ayrı bir post hazırladım. Okumak için TIK TIK




 



Ve tabii ki fotoğraflarımızı sevgili Betül Okandan çekti. Profesyonelliği, sıcakkanlılığı ve güler yüzü çektiği her kareye yansıyan bir fotoğraf sanatçısı o. Fotoğraflarımıza “iyi ki Betül çekmiş” diye bayılarak bakıyorum :)












Betül’ü, tanışma hikayemizi ve çektiği fotoğraflarımızı BURADA uzuunn uzunn anlattım. Okumak için TIK TIK 






 
 
 

 
 
 
Herkesin aşık olduğu insanla, planladığı yer ve zamanda evlenmesini diliyorum :)
 
Hoşçakalın!
 
 
 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...