11 Haziran 2014 Çarşamba

Barbizon Beauty Studio: Gelin Saçım ve Makyajım






Düğünüme 1 ay kala ben hala kuaför arayışındaydım. Çayyolu’nda gitmediğim görüşmediğim yer kalmadı ama bir türlü içime sinmiyor, karar veremiyordum. Evim de Wishes da Çayyolu’nda olduğu için başka bir yer de arayamadım ta ki arkadaşım Şirvan Reya’nın düğün fotoğraflarını görene kadar :)
 
 

Fotoğraflar evde çekilmiş sandım ama değil, hem yemyeşil yaz hem de kış bahçesi olan bir villa ama o kadar güzel ve değişik bir dekorasyonu var ki kuaföre de benzemiyor. “Nereymiş ki bu Barbizon?!” diye bakınca Galeria’nın hemen arkasında, noterin yanında bir kuaför olduğunu öğrendim. Şirvan Reya’ya sordum, saçından da makyajından da çok memnun kalmış ve kesinlikle tavsiye ediyor. Telefon edip Deniz Hanımla görüştüm, inanılmaz sıcak ve ilgili bir ses. Bir akşam iş çıkışı gidip gözümle gördüm ki harika bir mekan. Resmen her köşesine “burada harika fotoğraflar çekilir” diyerek bakıyorsunuz. O kadar yerle görüşen benim içeri girer girmez Barbizon’da karar kılma sürecim de bu şekilde gelişmiş oldu :)
 

 

Düğünümden 3 gün önce provam için gittim. Carlos’a telefonuma kaydettiğim bir sürü fotoğrafı gösterip öyle mi yapsak böyle mi yapsak diye gelin makyajları gösterirken Deniz Hanım Carlos’a bırakmamı, onun benim yüzüme en çok yakışacak makyajı yapacağını söyledi. Hakikaten de öyle oldu. Onlarca insan makyajımı nerede yaptırdığımı sordu, o derece. Harika bir tekniği var Carlos’un. Zaten bir dönem Demi Moore gibi ünlülerin de makyözü olarak çalışmış, işini layıkıyla yapan başarılı bir makyaj sanatçısı o.




 
 




 
 
 
 
 
Saçım da Akın’ın ellerinden. İstediğimi birebir yapıp beni çok memnun etti Akın. “Bu saç bana yakışır mı, duvak güzel durur mu?” diye endişelenen aşırı stresli ben bir mutlu, bir keyifli sormayın :) Akın hem hızlı hem de işinin ehli. Bir gelin daha başka ne ister ki? :)
 




 





 

Tırnaklarımı da Esra süsledi. Yüzük parmaklarıma gelin ve damat çizdi düğünden bir gün önce. İyi ki öyle yapmışız ki düğün günü sadece saç ve makyaj derdim oldu, tüm hazırlıklarım (gelinliğimi giymek de dahil) 2,5 saatte bitti, çekime bol bol vakit kaldı.
 


 

 

 
 
 
Düğün günü o kadar stresliydim ki kahvaltı yapmak aklımın ucundan bile geçmedi. Ama iyi ki yapmamışım çünkü çayla beraber yeni pişmiş sıcacık poğaçalar ve tatlılar geldi önüme saçım yapılırken. Gördüğünüz ilgi muhteşem, sizi sanki evinizde gibi hissettiriyorlar ;)  
 

 


 
 

Başta Deniz Erdoğan, Akın Başköse, Carlos Cavalcanti ve Esra Gündoğdu olmak üzere tüm Barbizon ekibine binlerce kez teşekkür ediyorum ve sizi Betül Okandan'ın Barbizon’da çekmiş olduğu fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum :)
 







 














 
 
 
Hoşçakalın :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...