22 Nisan 2015 Çarşamba

Cafe Fernando'nun vanilyalı un kurabiyesi

Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta annem misafirleri için benden tatlı isteyince hemen ne zamandır yapmayı planladığım Cafe Fernando’nun vanilyalı kurabiyelerinden pişirdim.




Cenk bu kurabiyeleri anlatırken “maharet vanilyada” demiş; ne de güzel söylemiş, yapınca anladım ;)





Tarif o kadar güzel, ölçüler o kadar yerinde ki ipek gibi, harika bir hamur elde ettim. Yağlı kağıt üzerinde açıp yuvarlak tırtıklı kalıpla kestim ve fırına attım.




Pişme süresi boyunca fırının başında bekleyip son dakikada çalan telefonla rengini sarartınca moralim biraz bozuldu. Olması gerekenden biraz fazla kıtırlaştı, fırında 2 dakika daha az kalsaydı tam da istediğim kıvamda olacaktı.





Kurabiyelerimin bir kısmını canımın sıkıldığı bir akşam oturup şeker hamurlarıyla süsledim. Şeker hamurunu sevmeyenler olursa diye kalanını öylece bıraktım.




Kabartma tozu içermediğinden şeker hamuru ile süslemeye çok uygun ama istemezseniz sadece pudra şekerine bulayıp da ikram edebilirsiniz.

Tarifi veremiyorum maalesef ama bence kitabını alıp bu ve diğer tüm tariflerine ulaşmalısınız! 


Hoşçakalın!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...