12 Ekim 2015 Pazartesi

Rengarenk pazar kahvaltısı

Merhabalar,

Bu Cumartesi itibariyle evimize tamamen yerleşmiş bulunuyoruz. Pazar da Burcu ve Efe’yi kahvaltıya davet ettik, birlikte keyifli bir gün geçirdik.




Runner gibi duran masa örtümü eskilerden hatırlarsınız, kendisi İkea’da satılmakta olan bir panel perde ancak ben renkli peçetelerle kombinleyerek amacı dışında kullanıyorum :) Renkli peçetelerim de İkea’dan.




4 kişi olduğumuz için abartı çeşit yapmaktan kaçındım, Burcular gelirken de simit getirecekleri için poğaça börek gibi hamur işi olaylarına girmedim.




Bakalım menüde neler varmış:

Actifry’da patates ve sosis tava

Ballı limonlu pancake

Yeşil zeytinli köz kırmızı biber salatası

Kakaolu ve fındıklı biscotti

Yumurta ve çeşitli kahvaltılıklar

Simit

Ballı limonlu pancake:


Şeker yerine bal kullandığım, limon kabuğu ve suyuyla mis gibi kokan  pancakelerimin tarifi için TIK TIK

Actifry’da patates ve sosis tava

Haftasonu kahvaltılarının vazgeçilmezi 1 kaşık yağda kızaran patates ve sosislerin tarifi için TIK TIK



Yeşil zeytinli köz kırmızı biber salatası



İster kahvaltılarda salata ister akşam yemeklerinde meze, pratik ve lezzetli…  Tarifi için TIK TIK

Kakaolu ve fındıklı biscotti



Tereyağı ya da margarin içermediği için son derece hafif olan İtalyan bisküvisi biscottiyi kakao ve fındıkla yaptım. Kahvaltı sonrasında kahvelerimize eşlik etti. Tarifi için TIK TIK

Yumurtaları yeşilliklerin üzerinde servis ettim.



Salamları kürdanla tutturdum, biberleri ve cherry domatesleri de aralarına serpiştirdim.




Pazar kahvaltılarının olmazsa olmazı simitleri ekmeklerle servis ettim.



Hep söylerim: En güzel kahvaltı sevdiklerimizle yapılan diye ;)


Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...