12 Kasım 2014 Çarşamba

İkea'da Yılbaşı


Herkese merhaba,

Yılın en sevdiğim, en eğlenceli dönemi geldi çattı. Bir hadi bilemediniz bir buçuk ay sürecek yılbaşı heyecanını yeni evli bir süslü olarak doyasıya çıkarmak istiyorum bu sene ;)
 

Yemek ve sofra meraklısı bir blogger olarak ilk kez ev dekorasyonu ile ilgili yazacağım. Evini son derece yalın döşemiş bir kız olarak bu süreci biraz abartabilirim sanki ;)



 
Öncelikle yılbaşı ağacı şart. İkea’da 1 metreden 3 metreye kadar her eve her yere uygun ağaçlar var. Biz 180 cm olanı tercih ettik. Zaten tepe yıldızı falan derken boyu 2 metreyi bulacak ;) 100, 150, 180 ve 210 cm olanların fiyatı aşağıdaki gibi:


Yeri gelmişken tepe yıldızı yılbaşı ağacı için olmazsa olmaz. Sarı mı kırmızı derken kendini daha çok göstereceğini düşünüp bunda karar kıldık:



Ağacımı bu sene sadece sarı ve kırmızı renklerle süslemeye kararlıyım. Bunların arasına pembe, mavi, mor, yeşil, beyaz, lame (gümüş) sokup karıştırmaya hiç niyetim yok. O yüzden de aşağıdaki iki seti aldım. İçerisinde hem kurdele, hem yıldız, hem kozalak, hem hediye paketi hem de çanlar var ve benim için biçilmiş kaftan ;)
 
 

Benim aksime çok daha süslü, cıvıl cıvıl ağaçları sevenler için de harika alternatifler var:

 


Ağaçlarımızı süslediğimize göre evimize geri dönebiliriz ;)

Kapılara asmak ya da benim gibi ortasına mumlar yakarak sofralarını süslemek isteyenler için çok güzel çelenkler var:

 


Mum demişken farklı boy ve şekillerde mumlar bulabilirsiniz ;)
 
 

Ve fenerler:
 
Gelelim sofralara:



Benim için sofranın en önemli detayı hep peçete olmuştur. İkea da yılbaşı için çok güzel peçeteler tasarlamış:
 
 

Ve olmazsa olmaz kurabiye kalıpları:
 
 

Bir de zencefilli ve tarçınlı muffinlerimizi pişirelim diye kağıt kalıpları:
 
 

Bunların dışında çok sayıda dekorasyon, tekstil ve aydınlatma ürünleri var ama benim ilgimi çekenler şimdilik bu kadar ;)

Evimizi süsler süslemez bloğa ekleyeceğim, söz :)

Bir sonraki postumda Boyner’de bu sene neler var neler yok onlara göz atacağız hep birlikte :)

Yeniden görüşmek dileğiyle,

Hoşçakalın!  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...