19 Mayıs 2015 Salı

Şeker hamurlu anneler günü kurabiyeleri

Merhabalar,

Anneler günü için hazırladığım kurabiyelerimi göstermiş miydim size?




Kurabiyelerim BURADAKİ tarifin kakaosuz ve bol vanilyalı hali :)




Annelerimizin en sevdiği hediye çiçek olduğu için çoğunlukla çiçekli modeller çalıştım.




Ayrıca öncekilerden farklı olarak olabildiğince soft renkler kullandım ;)




Bir kısmını sevdiklerime hediye ettim, diğerleri kahve keyiflerime eşlik ediyor ;)




Haftasonu iş seyahatinde olduğum için annemle birlikte değildim ama hep yanımda, yanıbaşımda olduğunu bilmek bile yetiyor..





Yanıbaşımızda ve cennetteki tüm annelerin, anne olma özlemiyle bekleyenlerin, henüz anne olmaya hazır hissetmeyen potansiyel annelerin, çok isteyip anne olamamış ama kalbinde anne sevgisi taşıyanların bir de annesiz çocuk bütüymek zorunda kalan babaların anneler günü kutlu olsun!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...