19 Ocak 2015 Pazartesi

Yeniyıl temalı pazar kahvaltısı


Herkese merhaba,

Pazar günü komşularımız Derya ve Cem’i bruncha davet ettik. Uzun zamandır istediğimiz fakat bir türlü planlayamadığımız kahvaltımızı da gerçekleştirmiş olduk ;)
 
 
 

Çam ağacımın süslerini çıkarmadan son bir kez yeni yıl temalı sofra kurmuş oldum böylece. Yılbaşı öncesi ve sonrası kahvaltı daveti vermek isteyenlere de fikir olsun ;)
 
 
 

Tchibo’dan aldığım kırmızı saten masa örtümü kullandım. Kozalak desenli peçetelerimi tamamlasın diye masaya bir kısmı gerçek bir kısmı ağaç süsü olan kozalaklarımı serpiştirdim.
 
 
 

Ayrıca kokinalar ve ladin dallarını minik bardaklarıma yerleştirdim, böylece sofradaki çiçek eksikliğini de gidermiş oldum :)
 
 
 
 

Gümüş tepsimi reçel ve bal koymak için kullandım. Ortasına kokina koyup etrafına minik reçelliklerimi dizdim.
 
 
 

Bernardo’dan aldığım yemek ve çatal bıçak takımımı kullandım. Su bardağı olarak sofrada yerini alan kadehlerim de Paşabahçe.
 
 
 

Menüyü önceki deneyimlerinden yola çıkarak hafif tuttum. 4 kişi olunca fazla fazla yetti mamalarım ;)

 

Neler varmış bir bakalım:

Kahvaltılık çöp şişler

Actifryda patates ve sosis

Kayısı yumurta

Portakallı pancake

Peynir ve zeytin çeşitleri

Reçel, bal, fındık ezmesi ve nutella

Simit

 


Kahvaltılık çöp şişler:
 
 

Kahvaltılıkların pratik ve şık bir sunum şekli. Daha detaylı bilgi için TIK TIK ;)

 

Actifry’da patates ve sosis kızartması:
 
 

Azıcık yağ ile sağlıklı ve lezzetli bir tabak hazırladım. Tarifi için TIK TIK ;)

 


Kayısı kıvamında yumurta:




Haşlanmış yumurtanın en güzel hali :) Azıcık tuz ve karabiber ektim, dereotu ve maydanozların üzerinde servis ettim. Tarifi için TIK TIK ;)

 

Portakallı pancake
 
 

Portakalın hem suyunu hem de kabuğunu kullandım, nefis pancakeler elde ettim :) Nutellayla tüketmeniz şiddetle tavsiye edilir. Tarifi için  TIK TIK ;)

 

Yeni bir sofrada buluşmak dileğiyle,

Hoşçakalın!
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...