13 Ocak 2015 Salı

Ton balıklı salata


Soğuk ve karlı Ankara’dan herkese merhaba,

Tek kelimeyle donuyoruz :) Üşümekten ne yemek yapıyorum ne sofra kuruyorum, o yüzden ya annelerde yiyoruz akşam yemeklerini ya da dışarıda. En son geçtiğimiz Pazartesi akşamı yemek yaptım -salataya yemek denirse tabii- durumumuz o derece vahim :))
 
 
 
 
 

Özellikle miktar belirtmedim, canınız hangisinden ne kadar isterse kullanabilirsiniz. Bolca kullanırsanız kocaman bir kase salata elde eder ve tıka basa yersiniz ;)



Malzemeler:

1 kutu (160 gram) yağı süzülmüş ton balığı

Göbek marul

Kıvırcık

Roka

Dereotu

Maydanoz

Kırmızı soğan

Cherry domates

Kornişon turşu

Konserve mısır

Limon suyu

Zeytinyağı

Tuz  


 




 
Tüm sebzeleri doğrayıp tuz, limon suyu, zeytinyağı ekleyip karıştırıyoruz ve ton balığını ekliyoruz.

Bu beni doyurmaz diyenler için BURADAKİ ton balıklı makarna salatasını öneriyorum :) Hatta makarnayı kepekli kullanırsanız diyetinizden de ödün vermemiş olursunuz ;)

Hoşçakalın!
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...