8 Mart 2016 Salı

Beş çayı sofrası

Merhabalar,

Uzun zamandır evde misafir ağırlamadığımızdan sofra da kurmuyordum. Geçenlerde annemler çaya gelince hazırlamıştım bu sofrayı da. Fikir olsun diye sizlerle de paylaşmak istedim.



Menü gayet pratikti. Kısır, yaprak sarma, çikolata soslu irmik pastası ve cevizli baklava.




Kısırımın tarifine BURADAN ulaşabilirsiniz. Ben ayaklı kasemde marul yapraklarının arasında servis ettim ama kısır sunum önerileri için BURAYA tıklayabilirsiniz ;)

Annemin pişirip getirdiği yaprak sarmaların tarifi için de TIK TIK ;)




Çikolata soslu irmik pastamı bu kez şeker hamurundan yaptığım pembe-mor kalplerle süsledim.

Boş zamanlarınızda şeker hamurlarıyla yapacağınız minik süsleri ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz ;)



Pastamın tarifi için de TIK TIK ;)

Dantel Amerikan servislerimi English Home’dan almıştım, çay fincanlarım da bir arkadaşımızın ev hediyesi


Hoşçakalın!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...