8 Aralık 2015 Salı

Carte d’Or kahveli ve çikolatalı kat kat puding

Herkese merhaba,

Kahve ve çikolatayı çok sevenlerin bayılacağı bir puding keşfettim: Carte d’Or kat kat puding :)




Vanilyalı-çilekli, kakaolu-muzlu gibi çeşitleri de var ama favorim kesinlikle bu ;)




Birbirine yapışık iki ayrı paketin içindeki karışımların çikolatalı olanını 2,5 çay bardağı soğuk süt ile kaynayana kadar pişiriyoruz.




Kupların yarısına kadar çikolatalı puding koyup soğumaya bırakıyoruz.




Son olarak da 2,5 çay bardağı soğuk süt ile kahveli kısmı çırpıp pudinglerin üzerine bölüştürüyoruz.




Ben süslemek için beyaz çikolata ve kakao kullandım.

Hoşçakalın!







4 yorum:

  1. kahvenin yanında ikram edilen minik su bardaklarını mı kullandınız?bu tarifi bi heves alıp ben de denedim o kadar az çıkıyo ki,reklamlarda ya 2 paket kullanmış olmalılar ya da bardakları şişirmişler:)uğraştığıma değmedi malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o minik bardakları kullandım, maalesef çok az çıkıyo en az 2 paket alıp yapmak lazım :)

      Sil
  2. ben yaptım ama çok az oldu neden dört bardağın yarısına kadar gelmedi bile kakoulu yeri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kahve yanı su bardakları kullandığım için çok gibi görünüyor, reklamlardaki kadar büyük kuplar kaseler doldurmak için en az 2 paket kullanmak lazım ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...