11 Mart 2015 Çarşamba

Muzlu ve çikolatalı cupcake


Herkese merhaba,

Bugün size severek yediğimiz muzlu ve çikolatalı cupcakelerimin tarifini vereceğim.
 
 
 

Muffinlerim daha önce BURADA tarifini verdiğim muzlu pudingli ;) Tadı ve kokusu yeterince yoğun olduğu için ekstra muz ve/veya aromasına gerek görmedim.
 
 

Kreması için de her zamanki cupcake frosting tarifimi kullandım. Tek bir farkla: Nutella :)
 
 
 

Malzemeler:

300 gram (4 paket) kakaolu kremşanti

1 su bardağı soğuk süt

100 gram (yarım paket) labne peyniri

1 tepeleme yemek kaşığı nutella

 


Tüm malzemeleri önce düşük sonra yüksek devirde 3-4 dakika çırpıp buzdolabına kaldırıyoruz, en az 1 saat soğuttuktan sonra sıkma torbasına doldurup muffinlerimize sıkıyoruz.
 
 

BURADAki cupcakelerimi süslemek için hazırladığım minik şeker hamurlarının artanlarıyla da birazcık süsledim :)
 
 

Ben muffinlerin birazını kremasız bıraktım, kendilerini eksik hissetmesinler diye de kürdanlara yapıştırdığım cupcake resimleriyle servis ettim :)
 
 

Cupcakelerimin yanında tarifini BURADA bulabileceğiniz mahlepli patatesli poğaça ve tüm ince ayrıntılarıyla BURADA yazdığım zeytinyağlı yaprak sarmam vardı ;)
 
 

Hoşçakalın!
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...